Klubbstevne i sprang lørdag 14 mai

Dressurstevnet 14 mai blir dessverre avlyst. Dette er fordi vi ikke har klart å få tak i dressurdommer. Vi velger derfor å sette opp et enkelt sprangstevne på lørdag. Det blir kun to klasser denne dagen litt pga at det noe er to år siden vi har hatt sprangstevne og det er kommet mange nye hester og ryttere på stallen.

Det blir kun disse to klassene denne dagen.

Klasse 1: 20 cm Clear Round- rekrutteringsklasse. Her blir det en enkel bane på 5-6 hinder hvor man får mulighet til å ha leier.

Klasse 2: 40 cm Clear Round- åpen for alle. Her blir det en bane på 8 hinder hvor alle uansett alder kan delta. Krav er at man må kunne ri på egen hånd.

Det vil bare være mulig å starte en av klassene.

Betaling skjer i sekretariatet før start.

Vi tar kun imot betaling med Vipps eller betalingsterminal.

Pris kr 160,-

Stevnestart kl. 11:00 – oppvarming fra kl. 10:15

Husk å møte opp i god tid. Første pulje startende skal være ferdig salet opp og klare for oppvarming kl. 10:15

Startlister legges ut på vår hjemmeside fredag 13 mai.

Om du lurer på noe rundt stevne sender du en mail til: stevne.stovner@gmail.com

Stevneleder: Morten Friis 901 16 771

Velkommen til stevnedag hos Stovner Rideklubb.

Påmelding til sprangstevne lørdag 14 mai

28.04.2022 19:42